Mergi la continut
AUTOPALERMO

Călătoriți oriunde fără griji!

Dacă sunteţi pe drum şi întâmpinaţi dificultăţi în exploatarea autovehiculului dumneavoastră, nu vă faceţi griji, suntem doar la un apel distanţă!

Situaţiile în care veți beneficia de ajutor:

  • Evenimentele rutiere care au loc pe drumurile publice cu carosabil asfaltat;
  • Accident rutier ale cărui consecințe împiedică utilizarea autovehiculului în condiții de siguranță;
  • Defecțiuni ale elementelor care contribuie la siguranța circulației, exceptând penele de cauciuc/avarii ale anvelopei indiferent de cauza producerii acestora;
  • Defecțiuni tehnice mecanice și electrice;
  • Defecțiuni roată, exceptând penele de cauciuc/avarii ale anvelopei indiferent de cauza producerii acestora;
  • Chei pierdute sau încuiate în autovehicul;
  • Lipsa combustibilului și imposibilitatea deplasării folosind mijloace de transport alternative până la cea mai apropiată stație de alimentare;
  • Alimentare greșită cu combustibil;
  • Furt;
  • Vandalism ale cărui consecințe împiedică utilizarea autovehiculului în condiții de siguranță.

Apelați la
KIA Asistenţă Rutieră:

Și o întreagă echipă de profesionişti vă stă la dispoziţie, 24/7.

Scurte instrucțiuni de utilizare a serviciului KIA Asistență Rutieră

În caz de nevoie, apelați fără întârziere KIA Asistență Rutieră comunicând operatorului următoarele:

  • Datele autovehiculului (număr de înmatriculare, serie de șasiu);
  • Numele șoferului;
  • Locația incidentului, descrierea evenimentului și numărul de persoane aflate în mașină.

Ce trebuie respectat pentru a beneficia de Serviciul KIA Asistență Rutieră:

  • Respectaţi planul de mentenanţă recomandat de producător pentru a fi eligibil în organizarea intervenţiei;
  • Anunţaţi evenimentul la numărul de telefon menţionat și obţineţi recomandările Autonom Assistance, înaintea aplicării oricăror cheltuieli;
  • Furnizaţi informaţiile solicitate de către Autonom Assistance;
  • Agreaţi asupra soluţiilor recomandate de Autonom Assistance.

Lasă grijile pe drum

Servicii În apropierea rezidenței Peste 50 km de rezidență UE
Call Center Asistenţă rutieră 24/7
Depanare la fața locului
Tractare
Recuperarea din afara carosabilului
Transport persoane -
Cazare -
Mașină de înlocuire *
Repatriere pasageri - -
Repatriere mașină - -

* Serviciul nu se acordă mașinilor cu vârsta mai mare de 7 ani



Acoperirea geografică (aria în care este disponibil serviciul Kia Asistență Rutieră)

Naţional: România
Internaţional: Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria, Islanda, Lichtenstein, Norvegia, Croaţia.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Călătoriți oriunde fără griji!

  1. Depanare la fața locului

    Scopul serviciului de asistenţă rutieră la locul evenimentului este refacerea temporară a capacităţii de deplasare a autovehiculului imobilizat din cauze precum: baterie slabă, lipsă combustibil etc., pentru contiunarea călătoriei.

  2. Tractare

    În cazul în care autovehiculul nu poate fi reparat la locul incidentului, acesta va fi transportat cu ajutorul unui vehicul de tractare la cel mai apropiat dealer autorizat Kia.

  3. Recuperare din afara carosabilului

    Dacă autovehiculul a fost implicat într-un accident sau a derapat de pe carosabilul asfaltat și trebuie recuperat înainte de tractare, Autonom Assistance va acorda asistenţă rutieră prin repunerea autovehiculului pe carosabil și ulterior tractarea la cel mai apropiat dealer autorizat Kia. Recuperarea autovehiculului din afara carosabilului se va efectua contra cost, la un tarif stabilit în momentul efectuarii intervenției.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Servicii ADIȚIONALE

  1. Transport persoane*

    Serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul imobilizat, de la locul evenimentului, către cel mai apropiat dealer autorizat Kia, către o unitate de cazare sau orice locație indicată de Utilizator. Acest serviciu se organizează numai după lansarea serviciului de TRACTARE. Serviciul de transport persoane se efectuează în limita a 50 EURO/eveniment, TVA inclus.

  2. Cazare*

    Autonom Assistance asigură cazarea pentru șoferul și pasagerii autovehiculului imobilizat în Romania și UE, în cazul în care evenimentul s-a produs la mai mult de 50 km de domiciliul Utilizatorului (numărul pasagerilor nu poate depăși numărul de locuri înscrise în certificatul de înmatriculare al autovehiculului). Standardul de confort este Hotel 3*** și se oferă pentru o perioadă care să nu depășească durata reparaţiei, dar nu mai mult de 3 nopţi, în limita a 300 EURO/eveniment, TVA inclus. Sunt acoperite cheltuielile de cazare, exceptând oricare alte cheltuieli. Toate celelalte cheltuieli din timpul sejurului la hotel vor fi suportate de Utilizator. Serviciul CAZARE se poate solicita numai dacă s-a efectuat serviciul de TRACTARE.

  3. Mașină de înlocuire*

    Serviciul prin care Utilizatorul poate beneficia de o mașină la schimb pentru o perioadă de maximum 3 zile. Autonom Assistance decontează costurile de închiriere în limita a 120 EURO/eveniment, TVA inclus. În cazul în care Utilizatorul dorește prelungirea perioadei de închiriere, acesta va suporta integral costurile. Perioada de închiriere a unei mașini de înlocuire nu poate depăși perioada de imobilizare în service a autovehiculului asigurat. Costurile aferente carburantului, taxele de drum, pod, vignete și garanţiei pentru autovehiculul închiriat sunt în responsabilitatea Utilizatorului. Mașina de înlocuire se supune termenilor și condiţiilor practicate de furnizorul de rent-a-car. Pentru solicitările de mașină de înlocuire, unde AUTONOM RENT A CAR (Autonom Services) este furnizor, Utilizatorul va prelua responsabilitatea contractuală a franșizei conform contractului de închiriere, fără a fi necesară blocarea contravalorii sumei pe un card de credit. Contravaloarea franșizei se va factura în cazul unei daune, conform condițiilor contractuale, la finalul închirierii (auto clasă mică - 150 EUR; auto clasă medie - 300 EUR; clasa SUV - 500 EUR). Pentru toţi ceilalţi furnizori se va respecta întocmai lista cu termeni și condiţii comunicată de aceştia. Autonom Assistance va organiza transportul Utilizatorului de la locul evenimentului la firma de închiriere, în limita a 50 EURO, TVA inclus.

  4. Repatriere pasageri

    Serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul imobilizat din locația imobilizării (UE) în România. Limita de despăgubire este 500 EURO/ eveniment, TVA inclus. Numărul pasagerilor nu poate depăși numărul de locuri înscrise în certificatul de înmatriculare al autovehiculului. Autonom Assistance va organiza acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul de TRACTARE către un dealer autorizat Kia și doar în cazul în care reparația autovehiculului imobilizat nu poate fi finalizată în termen de 3 zile lucrătoare.

  5. Repatriere mașină

    Serviciul de transport al autovehiculului imobilizat în limita a 1000 EURO, TVA inclus. Autonom Assistance va efectua acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul de tractare locală și în cazul în care reparația autovehiculului imobilizat va depăși 3 zile calendaristice. Limita financiară pentru acest serviciu este calculată la 1.5 EURO, TVA inclus/km, luând în calcul și taxele de drum.

* Serviciile de la punctele 1, 2 și 3 nu pot fi cumulate. Autonom Assistance va alege împreună cu Utilizatorul cel mai avantajos serviciu dintre cele de mai sus și va acoperi cheltuielile în limitele menționate pentru țările din UE.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.

Condiții generale

Autovehicul acoperit de serviciile de asistență rutieră

a) Autovehicule de pasageri marca KIA, până în 7 locuri fără limită de vârstă sau kilometri, înmatriculate în România, având inspecţia tehnică periodică (ITP) și asigurarea obligatorie RCA valabile la momentul incidentului;
b) Autovehicule având următoarele: masa maximă admisă a ansamblului 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm, înălţimea maximă 2400 mm.
c) Orice autovehicul înmatriculat în România.

Următoarele autovehicule sunt excluse din cadrul serviciilor de asistenţă şi nu pot fi considerate Autovehicule Eligibile:

  • Autovehiculele a căror masă pe ansamblu depășește 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm și înălţimea maximă 2400 mm;
  • Autovehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislaţia circulaţiei rutiere din România;
  • Autovehiculele de competiţii moto-sportive, autovehiculele care se antrenează sau participă la competiţii moto-sportive;
  • Autovehiculele avariate în cazul în care avaria este cauzată de defecţiunea remorcii tractate;
  • Autovehiculele avariate în cazul în care avaria acestora este cauzată de încărcătura trasportată;
  • Autovehicule care nu sunt în conformitate cu legislaţia rutieră din România;
  • Autovehiculele care nu au completat carnetul de service la zi, conform planului de mentenanţă recomandat de producător.

Domiciliul

Prin „Domiciliu” se înţelege locul de reședinţă oficial al Utilizatorului. Este luată în considerare doar adresa de rezidenţă de pe teritoriul Romaniei. Autonom Assistance este abilitată să verifice autenticitatea datelor legate de domiciliu prin solicitarea documentelor justificative.

Valabilitate serviciu

Serviciile de asistenţă rutieră sunt valabile 365 zile și intră în vigoare la 24 ore de la înregistrarea autovehiculului în sistemul electronic Autonom Assistance.

Întreținerea autovehiculelor asigurate

Pentru a beneficia de serviciile KIA Asistenţă Rutieră, autovehiculul trebuie să fie întreţinut în intervalul și la nivelul calitativ recomandate de producător. Aceste servicii trebuie să fie documentate în carnetul de service al autovehiculului.

Acoperire

Naţional: România
Internaţional: Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria, Islanda, Lichtenstein, Norvegia, Croaţia.

Nu sunt acoperite următoarele evenimente:

  • Apa intrată în habitaclu;
  • Nefuncționarea plafoanelor pliabile (inclusiv pentru modelele decapotabile);
  • Nefuncționarea instrumentelor de bord;
  • Defecțiuni ale sistemul de ventilație și încălzire, sistemul de aer condiționat;
  • Geamuri laterale sparte sau sistemele de acționare ale geamurilor defecte;
  • Autovehicul blocat în zăpadă, apă sau noroi;
  • Autovehicule implicate în competiții auto-moto sport;
  • Cazuri de forță majoră sau condiții extreme;
  • Autovehiculele care prezintă orice tip de modificări care nu sunt acceptate de legislația circulației rutiere din România;
  • Autovehiculele avariate în cazul în care avaria este cauzată de defecțiunea remorcii tractate sau de încărcătura trasportată;
  • Autovehicule care fac parte din următoarele categorii: taxi, ride hailing, car sharing, școală, poliție, ambulanță, pompieri;
  • Autovehiculele fără numere de înmatriculare, cu ITP expirat, polița RCA expirată;
  • Evenimente care sunt produse înaintea încheierii contractului de furnizare servicii de asistență rutieră KAR;
  • Evenimente care apar în urma utilizării vehicului de către un conducător auto fără permis de conducere sau conducător auto care conduce sub influența băuturilor alcoolice sau a halucinogenelor;
  • Penele de cauciuc/avarii ale anvelopei indiferent de cauza producerii acestora, și care pot fi remediate pe loc de către utilizatorii autovehiculului.

Important

Pentru a beneficia de serviciile de asistenţă rutieră oferite de KIA, Utilizatorul trebuie să urmeze intrucţiunile de mai jos:

  • să sune în momentul imobilizării autovehiculului la numărul dedicat KIA Asistenţă Rutieră;
  • să obţină aprobarea prealabilă de la Autonom Assistance înainte de a lua orice iniţiativă sau înainte de a suporta orice cheltuieli;
  • să ţină cont de recomandările Autonom Assistance;
  • să furnizeze toate informaţiile necesare pentru identificarea autovehiculului și a propietarului.

Serviciile vor fi desfășurate în funcţie de disponibilitatea locală, precum și de reglementările în vigoare pe plan local. Autonom Assistance nu va fi responsabilă pentru întârzieri sau pentru eșecul furnizării serviciilor ce pot apărea din cauza unui eveniment de forţă majoră.

Pentru solicitările legate de evenimente neacoperite, Autonom Assistance poate oferi serviciile solicitate pe cheltuiala Utilizatorului.

* Tarifele pentru serviciile de asistenţă rutieră KAR sunt diferenţiate în funcţie de vârsta autovehiculului. Solicitaţi consultantului de vânzări / service / furnizorului de servicii comunicarea tarifelor.

Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.