Acest site utilizează cookies. Continuând să navigaţi in site,
sunteți de acord sa utilizați politica noastră de cookie.
MAI MULTE INFORMAŢII
Program dezvoltat de Kia Romauto și Autonom Assistance.
Dacă sunteţi pe drum şi întâmpinaţi dificultăţi în exploatarea autovehiculului dumneavoastră, nu vă faceţi griji, suntem doar la un apel distanţă!
Și o întreagă echipă de profesionişti vă stă la dispoziţie, 24/7.
În caz de nevoie, apelați fără întârziere KIA Asistență Rutieră comunicând operatorului următoarele:
Servicii | În apropierea rezidenței | Peste 50 km de rezidență | UE |
---|---|---|---|
Call Center Asistenţă rutieră 24/7 | ✔ | ✔ | ✔ |
Depanare la fața locului | ✔ | ✔ | ✔ |
Tractare | ✔ | ✔ | ✔ |
Recuperarea din afara carosabilului | ✔ | ✔ | ✔ |
Transport persoane | - | ✔ | ✔ |
Cazare | - | ✔ | ✔ |
Mașină de înlocuire * | ✔ | ✔ | ✔ |
Repatriere pasageri | - | - | ✔ |
Repatriere mașină | - | - | ✔ |
* Serviciul nu se acordă mașinilor cu vârsta mai mare de 7 ani
Naţional: România
Internaţional: Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria, Islanda, Lichtenstein, Norvegia, Croaţia.
Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.
Scopul serviciului de asistenţă rutieră la locul evenimentului este refacerea temporară a capacităţii de deplasare a autovehiculului imobilizat din cauze precum: baterie slabă, lipsă combustibil etc., pentru contiunarea călătoriei.
În cazul în care autovehiculul nu poate fi reparat la locul incidentului, acesta va fi transportat cu ajutorul unui vehicul de tractare la cel mai apropiat dealer autorizat Kia.
Dacă autovehiculul a fost implicat într-un accident sau a derapat de pe carosabilul asfaltat și trebuie recuperat înainte de tractare, Autonom Assistance va acorda asistenţă rutieră prin repunerea autovehiculului pe carosabil și ulterior tractarea la cel mai apropiat dealer autorizat Kia. Recuperarea autovehiculului din afara carosabilului se va efectua contra cost, la un tarif stabilit în momentul efectuarii intervenției.
Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.
Serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul imobilizat, de la locul evenimentului, către cel mai apropiat dealer autorizat Kia, către o unitate de cazare sau orice locație indicată de Utilizator. Acest serviciu se organizează numai după lansarea serviciului de TRACTARE. Serviciul de transport persoane se efectuează în limita a 50 EURO/eveniment, TVA inclus.
Autonom Assistance asigură cazarea pentru șoferul și pasagerii autovehiculului imobilizat în Romania și UE, în cazul în care evenimentul s-a produs la mai mult de 50 km de domiciliul Utilizatorului (numărul pasagerilor nu poate depăși numărul de locuri înscrise în certificatul de înmatriculare al autovehiculului). Standardul de confort este Hotel 3*** și se oferă pentru o perioadă care să nu depășească durata reparaţiei, dar nu mai mult de 3 nopţi, în limita a 300 EURO/eveniment, TVA inclus. Sunt acoperite cheltuielile de cazare, exceptând oricare alte cheltuieli. Toate celelalte cheltuieli din timpul sejurului la hotel vor fi suportate de Utilizator. Serviciul CAZARE se poate solicita numai dacă s-a efectuat serviciul de TRACTARE.
Serviciul prin care Utilizatorul poate beneficia de o mașină la schimb pentru o perioadă de maximum 3 zile. Autonom Assistance decontează costurile de închiriere în limita a 120 EURO/eveniment, TVA inclus. În cazul în care Utilizatorul dorește prelungirea perioadei de închiriere, acesta va suporta integral costurile. Perioada de închiriere a unei mașini de înlocuire nu poate depăși perioada de imobilizare în service a autovehiculului asigurat. Costurile aferente carburantului, taxele de drum, pod, vignete și garanţiei pentru autovehiculul închiriat sunt în responsabilitatea Utilizatorului. Mașina de înlocuire se supune termenilor și condiţiilor practicate de furnizorul de rent-a-car. Pentru solicitările de mașină de înlocuire, unde AUTONOM RENT A CAR (Autonom Services) este furnizor, Utilizatorul va prelua responsabilitatea contractuală a franșizei conform contractului de închiriere, fără a fi necesară blocarea contravalorii sumei pe un card de credit. Contravaloarea franșizei se va factura în cazul unei daune, conform condițiilor contractuale, la finalul închirierii (auto clasă mică - 150 EUR; auto clasă medie - 300 EUR; clasa SUV - 500 EUR). Pentru toţi ceilalţi furnizori se va respecta întocmai lista cu termeni și condiţii comunicată de aceştia. Autonom Assistance va organiza transportul Utilizatorului de la locul evenimentului la firma de închiriere, în limita a 50 EURO, TVA inclus.
Serviciul de transport al pasagerilor aflați în autovehiculul imobilizat din locația imobilizării (UE) în România. Limita de despăgubire este 500 EURO/ eveniment, TVA inclus. Numărul pasagerilor nu poate depăși numărul de locuri înscrise în certificatul de înmatriculare al autovehiculului. Autonom Assistance va organiza acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul de TRACTARE către un dealer autorizat Kia și doar în cazul în care reparația autovehiculului imobilizat nu poate fi finalizată în termen de 3 zile lucrătoare.
Serviciul de transport al autovehiculului imobilizat în limita a 1000 EURO, TVA inclus. Autonom Assistance va efectua acest serviciu numai dacă s-a efectuat serviciul de tractare locală și în cazul în care reparația autovehiculului imobilizat va depăși 3 zile calendaristice. Limita financiară pentru acest serviciu este calculată la 1.5 EURO, TVA inclus/km, luând în calcul și taxele de drum.
* Serviciile de la punctele 1, 2 și 3 nu pot fi cumulate. Autonom Assistance va alege împreună cu Utilizatorul cel mai avantajos serviciu dintre cele de mai sus și va acoperi cheltuielile în limitele menționate pentru țările din UE.
Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.
a) Autovehicule de pasageri marca KIA, până în 7 locuri fără limită de vârstă sau kilometri, înmatriculate în România, având inspecţia tehnică periodică (ITP) și asigurarea obligatorie RCA valabile la momentul incidentului;
b) Autovehicule având următoarele: masa maximă admisă a ansamblului 3500 kg, lungimea maximă 7000 mm, înălţimea maximă 2400 mm.
c) Orice autovehicul înmatriculat în România.
Următoarele autovehicule sunt excluse din cadrul serviciilor de asistenţă şi nu pot fi considerate Autovehicule Eligibile:
Prin „Domiciliu” se înţelege locul de reședinţă oficial al Utilizatorului. Este luată în considerare doar adresa de rezidenţă de pe teritoriul Romaniei. Autonom Assistance este abilitată să verifice autenticitatea datelor legate de domiciliu prin solicitarea documentelor justificative.
Serviciile de asistenţă rutieră sunt valabile 365 zile și intră în vigoare la 24 ore de la înregistrarea autovehiculului în sistemul electronic Autonom Assistance.
Pentru a beneficia de serviciile KIA Asistenţă Rutieră, autovehiculul trebuie să fie întreţinut în intervalul și la nivelul calitativ recomandate de producător. Aceste servicii trebuie să fie documentate în carnetul de service al autovehiculului.
Naţional: România
Internaţional: Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria, Islanda, Lichtenstein, Norvegia, Croaţia.
Pentru a beneficia de serviciile de asistenţă rutieră oferite de KIA, Utilizatorul trebuie să urmeze intrucţiunile de mai jos:
Serviciile vor fi desfășurate în funcţie de disponibilitatea locală, precum și de reglementările în vigoare pe plan local. Autonom Assistance nu va fi responsabilă pentru întârzieri sau pentru eșecul furnizării serviciilor ce pot apărea din cauza unui eveniment de forţă majoră.
Pentru solicitările legate de evenimente neacoperite, Autonom Assistance poate oferi serviciile solicitate pe cheltuiala Utilizatorului.
* Tarifele pentru serviciile de asistenţă rutieră KAR sunt diferenţiate în funcţie de vârsta autovehiculului. Solicitaţi consultantului de vânzări / service / furnizorului de servicii comunicarea tarifelor.
Toate informațiile pot fi schimbate fără notificare. Vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru cele mai recente informații.