Mergi la continut
AUTOPALERMO

Kia Europe și Uber anunță un parteneriat pentru mobilitate electrică


- Parteneriatul unic pune la dispoziția șoferilor rețelei Uber gama avansată de automobile electrice Kia (BEV)
- Acordul va consolida poziția Kia ca un furnizor de top de automobile electrificate în sectorul de transport de tip „ride-hailing”
- Kia continuă să accelereze disponibilitatea automobilelor cu zero emisii, care contribuie la crearea unui mediu mai curat și mai liniștit în orașe
- Uber s-a angajat să devină o platformă de mobilitate cu zero emisii în toată Europa până în 2030
- Kia va prezenta șoferilor Uber oferte speciale pentru gama sa avansată de modele 100% electrice (BEV), incluzând e-Niro și e-Soul

15 iunie 2021 - Kia Europe și Uber au anunțat un parteneriat pentru mobilitate electrică, menit să accelereze adoptarea automobilelor 100% electrice avansate (BEV) cu emisii zero în întreaga Europă, făcând zonele urbane mai curate și mai liniștite.



În cadrul parteneriatului, Kia va oferi gama sa de automobile 100% electrice de înaltă tehnologie - inclusiv modelele e-Niro și e-Soul - pentru șoferii Uber. Aceștia vor beneficia de oferte speciale. Parteneriatul transformă Kia într-un furnizor principal de automobile electrificate pentru sectorul de transport de tip „ride hailing”.

Noile parteneriate de mobilitate fac parte din strategia revoluționară Plan S dezvăluită de Kia la începutul acestui an, care urmărește ca modelele eco-friendly să acumuleze o cotă de 40% din toate vânzările Kia la nivel global până la sfârșitul anului 2030. Ca parte a strategiei Plan S, Kia va atinge un obiectiv global anual de vânzări de 880.000 de unități pentru toate automobilele electrice și 1.6 milioane de unități pentru mașinile eco-friendly până la sfârșitul deceniului.

Procesul de dezvoltare al Kia se concentrează pe popularizarea automobilelor electrice (BEV) - un element esențial al strategiei de transformare Plan S a companiei - și intenționează să-și consolideze gama globală de produse prin introducerea a 11 modele noi BEV până în 2026, dintre care șapte vor fi dezvoltate folosind platforma avansată E-GMP (Electric-Global Modular Platform). Aceste noi modele vor include o gamă de automobile pentru pasageri, SUV-uri și monovolume în mai multe segmente, fiecare încorporând tehnologii de vârf pentru autonomie extinsă și încărcare de mare viteză.

Uber vizează, de asemenea, reduceri dramatice ale emisiilor de carbon, având planuri de a deveni o platformă de mobilitate cu zero emisii în toată Europa până în 2030. Compania și-a anunțat ambițiile de a utiliza peste 100.000 de automobile electrice (BEV) în toată rețeaua sa din Europa până în 2025. Ca parte a acestui obiectiv, jumătate din kilometrii parcurși de șoferii Uber până în 2025 în șapte mari orașe europene - Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid și Paris - vor fi parcurși cu automobile cu zero emisii.

Cunoașterea automobilelor 100% electrice de către șoferi
Ca parte a misiunii extinse a parteneriatului, Kia și Uber vor dezvolta campanii educaționale și de marketing commune, pentru a promova automobilele BEV pentru șoferii Uber. De asemenea, Kia va oferi test-drive-uri pentru a le permite șoferilor să cunoască de aproape automobilele 100% electrice, cu zero emisii, ale mărcii.

Cu o autonomie reală de 454 de kilometri (282 mile) pentru modelul cu baterie de 64kWh, Kia e-Niro combină funcționalitatea completă a unui automobil BEV cu zero emisii cu caracterul practic, datorită eleganței caroseriei sale tip crossover. Habitaclul îmbină un design modern cu un spațiu interior generos și robust, alături de conectivitate și tehnologie de infotainment de vârf, care vine să completeze sistemul de propulsie cu zero emisii. Încărcarea bateriei litiu-ion polimer a modelului e-Niro până la 80% durează doar 54 de minute folosind un încărcător rapid de 100kW la curent continuu (DC).

„Acest parteneriat cu Uber anunță o altă etapă importantă pentru automobilele BEV și mobilitatea sustenabilă cu zero emisii în Europa”, a declarat Jason Jeong, președinte al Kia Europe. „A ne asigura că aerul este curat în orașele și centrele urbane aglomerate, precum și că aceste spații sunt liniștite și lipsite de poluarea fonică a mașinilor, este în topul agendei noastre. Acest parteneriat important cu Uber este un pas înainte semnificativ în realizarea acestui obiectiv și suntem foarte mândri că putem oferi gama noastră avansată de automobile BEV, începând cu modelele e-Niro și e-Soul.”

Anabel Diaz, Regional General Manager al EMEA, Uber, a declarat: „Suntem mândri să colaborăm cu Kia pentru a ne asigura că șoferii din toată Europa au acces la cele mai bune automobile electrice, la un preț accesibil. Mobilitatea zero-emisii este mai mult decât un scop pentru noi - este o necesitate. Pe măsură ce Europa continuă să se redeschidă, ne-am angajat să jucăm rolul nostru în a face transportul urban mai curat, astfel că acest parteneriat este crucial în eforturile noastre de a continua electrificarea platformei noastre în toată Europa până în 2030.”

Kia și Uber vor consolida în continuare alianța strategică oferind automobile BEV de înaltă tehnologie pe 20 de piețe europene* pe măsură ce cererea crește.

* Piețele europene Kia și Uber (20): AS, BE, CH, CZ, DE, ES, FI, FR, GR, HU, IE, IT, NL, NW, PL, PT, RO, SE, SK, UK


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.